Over ons  |  Volg SES op Facebook  |  Contact
  Stichting Evenementen Sliedrecht

HOME      •      SINTERKLAAS      •      AVOND4DAAGSE      •      DIKKE BANDEN RACE      •      VERKEERSREGELAARS

Sinterklaasintocht Sliedrecht

Sinterklaas wordt ieder jaar weer door honderden kinderen en hun ouders, opa's en oma's van harte welkom gegeten in de jachthaven van Sliedrecht. De goedheiligman en zijn Pieten voelen zich ieder jaar heel erg welkom in het baggerdorp. Na de aankomst staan 's middags twee shows op het programma. Voor de kids is er een speciale website met alles over de Sinterklaasperiode!

Intocht van Sinterklaas in de haven (2017)
Op zaterdag 18 november 2017 is de stoomboot met Sinterklaas en al zijn Pieten aangekomen. De goedheiligman meerde rond 09:30 uur aan in de Haven van Sliedrecht

Sinterklaasshow
Elk jaar worden er op de middag van de intocht twee Sinterklaasshows opgevoerd in sporthal De Stoep. Binnenkort vindt u daarover meer informatie.

Huisbezoek of bedrijfsbezoek
Op aanvraag brengt de Sint een bezoek aan gezinnen en bedrijven om samen Sinterklaas te vieren. Vier samen met uw familie of collega’s het sinterklaasfeest met Sinterklaas. Zo wordt pakjesavond extra bijzonder! Sinterklaas brengt altijd een bezoek met twee Pieten. De duur van het bezoek is standaard een half uur, maar een uitbreiding behoort zeker tot de mogelijkheden. Wanneer meer dan vier kinderen aanwezig zijn, adviseren wij een langer bezoek te boeken, op die manier kan ieder kind rekenen op persoonlijke aandacht van de Sint en de Pieten. Bij het bezoek is strooigoed inbegrepen.

Tarieven particulieren
•    Bezoek Sinterklaas met twee Pieten voor 30 minuten, incl. strooigoed € 50
•    Bezoek twee Pieten voor 30 minuten, incl. strooigoed € 27,50
•    15 minuten extra € 25

Binnen Sliedrecht worden geen reiskosten in rekening gebracht. Buiten Sliedrecht bedraagt dit € 0,35 per kilometer.

Tarieven zakelijk
Voor bedrijven zijn de tarieven voor een bezoek van Sinterklaas en Pieten op aanvraag. Uw wensen worden besproken, zoals hoeveel Pieten zijn nodig en hoe lang moet het bezoek duren.

Meer informatie en Sinterklaasboekingen
Helaas werkt het onderstaand formulier tijdelijk niet. Stuur voor boekingen een zo volledig mogelijke email naar secretaris@stichtingevenementensliedrecht.nl

Woonplaats

Emailadres

Telefoonnummer

Gewenste datum (niet op zondag)

Alternatieve datum

Gewenste tijd

Aantal aanwezige kinderen

Wilt u alleen Pieten of ook Sinterklaas?

Gewenste tijdsduur van het bezoek

Eventueel aanvullende gegevens

Stichting Evenementen Sliedrecht  Cop